ServiceBASE – planlegging og oppfølgning
Bruk tiden fornuftig! Vi oss av vedlikeholdet, og vi dokumenterer det.
En serviceavtale forplikter oss overfor kundene til god oppfølgning for preventivt vedlikehold. Vi benytter dette verktøyet i all planlegging av serviceavtaler, og andre oppdrag.
Logistikk forbundet med tilgjengelighet på reservedeler blir spesielt prioritert for å minimere nedetid. ServiceBASE er et grensesnitt mellom Vestec og våre kunder.
Kortfattet inneholder serviceBASE følgende:
• Detaljert beskrivelse av utstyr omfattet av serviceavtale
• Alle gyldige avtaler
• Servicerapporter, reparasjonsrapporter og sertifikater
• Full servicehistorikk på ustyr
• Avanserte søkemuligheter i rapporter og utstyr
Servicenett er valgfritt ved tegning av serviceavtale og har en årlig kostnad dersom mang ønsker tilgang. Vi har mange kunder som benytter systemet i egen virksomhet. Det er da mulig å fremvise dokumentasjon ved inspeksjon eller audit fra kunder eller offentlige instanser.
Ta kontakt hvis du er interessert i servicenett, og ønsker en demo.
Skrevet in Aktuelt